Persoane interesate

luni, 22 august 2011

Cascada Rinului

M-am inscris la un concurs si cautand niste peisaje frumoase printre pozele mele, m-am gandit sa postez cateva si aici, am amintiri atat de frumoase din excursii ... trecura anii :)
Toate sunt facute la Cascada Rinului, Shaffhausen, Elvetia (februarie 2007)

Rinul inainte de cascada
Urmeaza cascada din diverse unghiuri




Castelul ce strajuieste vajnic imprejurimile :)

Mi-au placut foarte mult aceste ceasuri, mai ales buburuza argintie, dar magazinul era inchis fiind duminica, asa ca am scapat  ... pfff, numai prin excursiile astea am facut eu cumparaturi impulsive, altfel sunt mai ... calma :)

pesti ciudati si multi si ce limpede e apa ...

ce frumoase sunt lebedele si ce ... modest ... arata puii

Rinul pe gaura cheii (vedere de sus de la castel)

Rinul vazut de pe pod 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu