Persoane interesate

duminică, 21 august 2011

Garnier, fii eroul meu!

N-o fi acneea balaurul din povesti, dar aproape ca seamana cu razboiul de 30 de ani (am implinit anul acesta 30 de ani si nu m-am nascut cu cosuri, but it sure feels like it :)
Adevarul e ca nu am luptat prea vitejeste - folosesc lotiune tonica si am un gel de curatare (DM), dar nu m-am aruncat prea tare dupa diverse produse impotriva cosurilor.
Acum ca am ajuns la aceasta 'venerabila' varsta mi se pare si mie ridicol si de-a dreptul exasperant ca arat ca o adolescenta. Si uite asa m-am inarmat (cu ceva ajutor, pentru ca produsele sunt castigate la giveaway-ul organizat de Anda Zelenca) cu un Gel de curatare purificator si Roll-on pentru cosuri de la Garnier.

Folosesc produsele de 4 zile:
- gelul purificator - masez bine pe fata (si din entuziasm si gatul si decolteul) apoi spal cu apa calduta. Fata ramane vizibil curata, catifelata, miroase super si imi da o senzatie grozava.
- Roll-on am aplicat de cateva ori pe zi pe diverse 'eruptii' - inca nu s-au stins 'vulcanii' mei, dar cel putin par mai putin activi. Reclama zice ca usuca imperfectiunile, iar cei 37 de subiecti (mentionati pe cutie) care au testat roll-on-ul au laudat acest produs cu mult entuziasm - tenul meu o fi problema, pentru ca nu s-a produs minunea si la mine. (ei au zis ca dupa 2 zile "numarul imperfectiunilor si semnelor ramase scade vizibil")
Cum spuneam ... la mine problema a durat ani ... zeci de ani, asa ca nu e nicio problema din partea mea daca nu vad efecte dupa cateva zile ... rabdare, oprimism si incerc sa-mi tin mainile departe de fata.
Revin cu un update cand e cazul.

Later edit: a trecut o luna si ceva de cand folosesc aceste produse.
Fata mea arata mai bine, mai am din cand in cand 1-2 cosuri, dar in general e bine. Au avut o tentativa de rezistenta: stiti cum e la razboi  - retragerea in munti :) cosurile mele au vazut ca pierd teren in lupta de pe fata si s-au retras in par (foarte enervant). Nu le-a mers, le-am detectat (cade parul, deci nu e chiar asa de greu) si le-am dat cu roll-on si sunt pe cale de disparitie.

Concluzii: happy, nu au disparut cosurile de tot, dar e mult mai bine.

Much later edit: Gelul s-a terminat - parere de rau (am uitat cand) mi-a placut si probabil il voi recumpara; roll-on-ul chiar si-a facut treaba - nu ca au disparut de tot cosurile, o data pe luna tot isi fac ele putin de cap, dar sunt mai putine si trec mai repede daca sunt cuminte si le ating doar cu acest roll-on si nu cu degetele/unghiile spre distrugere - asta m-a tinut vreo 6 luni aproximativ si chiar trebuie recumparat urgent :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu