Persoane interesate

miercuri, 21 septembrie 2011

I'm so sweet tonight ... Chocolat - primele impresii

Nu, aceasta nu e postare culinara, nu incerc sa va fac pofta de ciocolata la ora aceasta tarzie.
Am castigat pe blogul Clarrei concursul sponsorizat de Reverto, iar unul dintre produsele primite este deliciosul unt de corp cu cacao, Chocolat.
Descriere: borcanel de sticla (150ml), capac infiletat, capacel de protectie din plastic (nu folie de aluminiu - ceea ce e un plus), continutul are culoarea laptelui cu cacao si miroase minunat.

Ingrediente: unt de cacao brut, ulei de struguri, ulei de nuca, ulei de cocos, boabe de vanilie, vitamina E.

Precizari preliminare: nu am mai folosit unt de corp pana acum, deci nu am experienta, asteptari, prejudecati; nu am avut timp sa aplic metoda de cercetare infailibila, si anume google, asa ca sunt chiar in teritoriu nou aici.

Deschid capacul: hmm, arata solid... oare trebuie sa folosesc o lingurita sa 'sculptez' in el? hai sa incerc totusi cu degetul ... surpriza! cum apas un pic se desprinde o bucatica ... iau si pentru ca ma dor umerii, fara sa ma gandesc unde ma indrept incep sa masez, a intrat imediat in piele (deja imi pregatisem un tricou dupa care sa nu-mi para rau daca tratamentul are urmari pe haine). Ca sa nu fac totusi o harta a aplicarii, hai sa zicem ... in the end, I WAS SWEET.
Prima experienta a fost surprinzatoare ...  placuta si ... delicioasa; chiar daca acum stomatologul mi-a recomandat o perioada "fara ciocolata", marturisesc ca sunt o fana a tuturor produselor cu cacao, inclusiv aroma lor (nu inteleg ciocolata alba, in paranteza fie spus).

Voi reveni cu impresii 'dermatologice' dupa cateva zile de rasfat. (ma cam grabesc, am ceva de lucru)

By the way, am fost tentata sa o rog pe mama sa imi faca un masaj. Chiar trebuie sa ma documentez. N-o sa-mi vindece durerea de spate, dar sigur va fi relaxant si asa ajunge si mama sa se dea cu untul meu pe maini :)

PS Intr-o digresiune cu atingere marginala la aceasta postare, in timp de scriam postul am asociat numele untului meu cu filmul omonim cu Juliette Binoche si Johnny Depp - wasn't that a sweet romance?

2 comentarii:

  1. Felicitari, ce tare mi-a placut descrierea ta...sper sa faci si recenzii de carti cu aceeasi placere, mi-ar placea sa te citesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Simona.
    Cat despre recenzii, mi-ar placea, dar depinde cat timp am. Aseara am scris acest review si a trebuit sa ma trezesc azi mai de dimineata sa termin ce aveam de lucru. Cand am timp liber si un pic de inspiratie, promit sa incerc.

    RăspundețiȘtergere