Persoane interesate

duminică, 9 octombrie 2011

It's raining men ...

Suprarealismul lui Rene Magritte ... hmmm ... mai usor de inteles decat abstractul :)
Imi plac unele tablouri, de fapt unele sunt de-a dreptul geniale si sunt o admiratoare a picturii in pictura (a se vedea Conditia umana). Enjoy!

Tradarea imaginilor (Aceasta nu este o pipa)
Conditia umana (love this)
(imi aminteste de fototapet - o chestie pe care am admirat-o si daca Magritte n-o sa-mi permit, macar un tapet fereastra cu peisaj ... cad la capitolul vise)
 Usa catre libertate (superb - are o serie intreaga de tablouri de acest gen)
 Plagiatul (arta care imita/plagiaza viata/realitatea)
Golconde (sau cum ii spun eu "It's raining men ...")
Pentru iubitorii seriosi de arta - iertati-ma daca asocierea urmatoare pare de prost gust.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu