Persoane interesate

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de cătină și măsline

În cadrul campaniei trender Cosmetic Plant am primit
Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de cătină și măsline (250 ml)
Descriere:
Laptele demachiant vitaminizant îndepărtează de pe piele fardurile, praful şi impurităţile în mod delicat, dar eficient. Conţine ulei de cătină şi măsline alături de vitaminele A şi E. 
Purifică, împrospătează, hidratează şi protejează epiderma.
Ingrediente
Aqua, Paraffinum liquidum, Propylene glycol, Stearic acid, Olea Europaea oil, Cetyl alcohol, Triethanolamine, Hippophae Rhamnoides oil, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Glyceryl stearate, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA, Butylphenyl methylpropional, Alpha-isomethyl ionone, Citronellol, Hexyl cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Linalool, Parfum.

Primele impresii 
(Notă: eu nu mă machiez, rareori folosesc ruj și fond de ten, deci la mine este mai mult pentru îndepărtarea prafului și impurităților și îngrijire - purificare, împrospătare, hidratare, protecție)
În primul rând mă voi referi la compoziție: uleiul de măsline e al 5-lea pe listă, iar cel de cătină pe al 8-lea, ceea ce e destul de bine (atât cât nu mă pricep eu deloc, dar din câte am citit în câteva critici de acest fel). Nu știu mare lucru despre compoziția ideală a unui produs cosmetic, dar din câte am citit 'paraben' și 'parfum' sunt pe lista neagră - totuși este un singur paraben, iar parfumul e ultimul pe listă, deci în concentrație foarte mică. Voi citi la alții reacția în această privință să mă elucidez.
Am folosit produsul de 4 ori până acum, dimineața și seara: am aplicat pe față și gât - are o compoziție cremoasă, culoare gaben-crem-deschis (scuze dacă nu e foarte exact), parfum discret, plăcut de plante (aș fi spus cătină, dar după cum este precizat, s-a adăugat un parfum sintetic); 

Curăță bine, delicat, nu am avut nicio reacție neplăcută - și aici mă refer la coșurile care mă vizitează în aceste zile și la ochi (am citit review-uri care subliniau o sensibilitate deosebită aici - deci am fost atentă la acest aspect). O singură aplicare e suficientă la mine, poate pentru că nu am machiaj - mai mult sau mai puțin rezistent - de îndepărtat, deci consum foarte puțin. La partea cu 'vitaminizant' încă nu mă pronunț - probabil la uz frecvent și constant tenul meu va fi / va arăta mai proaspăt, mai sănătos. Aștept să văd efectele după utilizare timp de câteva săptămâni și revin asupra acestui aspect. 
Atât pentru azi.  
Va urma ...

Later edit: La acest produs nu pot să ofer un feedback sincer și definitiv, pentru că nu l-am folosit conform indicațiilor. Pentru că nu mă machiez, nu sunt obișnuită să folosesc lapte demachiant și dacă în prima săptămână am fost mai conștiincioasă, mai târziu am cam uitat, iar când vedeam laptele demachiant lângă crema de ochi, era deja târziu, curățarea feței era deja gata cu gel de curățare, deci nu vedeam rostul unei utilizări. În ultimele 3 zile am încercat să fiu mai atentă și întâi folosesc lapte demachiant (are o consistență cremoasă de-mi vine să-l las așa, ca o cremă pe fața), mai verific ceva pe internet, termin de vizionat un serial etc. apoi folosesc gel pentru curățare și loțiune tonică. O să încerc să mențin această ordine, dar mărturisesc că nu sunt foarte disciplinată în această privință.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu