Persoane interesate

joi, 13 octombrie 2011

You've got mail!

Știam că vine acest pachet și am așteptat cu nerăbdare apelul curierului, mai ales că multe trenderițe deja au postat confirmând primirea, deci ... era ca în ajunul Crăciunului: știu că va veni 'moșul' curier, ba chiar știu și ce e în cutie, dar tot abia aștept să deschid cadoul, să pipăi, să miros și să mă bucur.

Abia acum am ajuns acasă și am deschis pachetul: am primit lapte demachiant vitaminizant, cremă contur de ochi anticearcăn și crema de mâini, toate cu ulei de cătină și măsline și documentele aferente. Am frunzărit un pic catalogul și 'contractul' de trender și nu am rezistat să nu mă dau cu un pic de cremă de maini - miros plăcut și discret, a intrat imediat în mâini și după cum se vede sunt deja cu degetele pe tastatură, deci nu lasă acea urmă uleioasă care să mă facă să stau departe de laptop cel puțin câteva minute (nu că n-ar fi bună și o pauză)
Celelate 2 produse vor fi inițiate diseară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu