Persoane interesate

vineri, 11 noiembrie 2011

Sakura - giveaway bijuterii-arta

Sakura ne face cunostinta cu Corina si creatiile ei artistice si ofera un giveaway care are ca premiul este un set, bratara si cercei, cu aspect vintage. 
Deadline: 31 noiembrie 2011
Detalii aici
Am rasfoit paginile cu bijuterii admirand mai multe piese, dar eram in cautarea a ceva anume, asa ca am parcurs  fiecare pagina, apoi inapoi si direct la colierul de perle m-am oprit. Perlele ma fascineaza prin povestea lor, aerul de eleganta clasica si subtila - asa imi imaginez eu "portretul unei doamne": colier de perle, coc elegant, matase, dantela ...
http://www.bijuterii-arta.com/bijuterii/colier-perle-alb
Sunt mai multe coliere de perle, toate superbe, dar l-am ales pe acesta pentru floricica cu care se inchide - foarte finut si elegant.
Unde as purta o asemenea minunatie? Primul raspuns este la nunta mea, dar inca nu se intrevede aceasta ocazie, asa ca prima ocazie  'bridal' ar fi sa-l ofer ca "something borrowed" nepoatei mele care se casatoreste vara viitoare (I love it, de ce sa-l dau de tot, o sa vina si nunta mea, pentru care va fi probabil "something old", dar la fel de frumos :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu