Persoane interesate

marți, 15 noiembrie 2011

Tag - My favourite actresses

Circula prin atmosfera blogurilor un tag foarte popular cu un top al actritelor preferate. L-am vazut la multe fete si unele l-au oferit cu generozitate oricui doreste, asa ca incerc sa aleg si eu cateva. Chestia e ca-mi plac mai multe si nu as vrea sa fac un clasament, asa ca mentionez cateva in ordine aleatorie. 
Imi place Angelina Jolie (Wanted), Sandra Bullock (The Proposal), Catherine Zeta-Jones (Zorro), Helen Hunt (What Women Want), Jodie Foster (Anna and the King), Julia Roberts (Pretty Woman), Jessica Alba (Honey, Dark Angel) Natalie Portman (Black Swan) etc, dar cum majoritatea au ilustrat lista actritelor preferate din seriale, pe acestea vi le arat si eu:
Navi Rawat (Numb3rs)
America Ferrera (Ugly Betty)
Heather Graham & Alexis Bledel (Gilmore Girls)
Angie Harmon & Sasha Alexander (Rizzoli&Isles)
Emily Rose (Haven)
 Madeleine Stowe (Revenge)
Emily Deschanel (Bones)
Dana Delany (The Body of Proof)
Julianna Margulies (The Good Wife)
Nina Dobrev (The Vampire Diaries)

Stiu ca am trisat punand si cate 2 si inca as mai putea continua ...
Vizionare placuta tuturor cinefililor si iubitorilor de seriale si provoc pe orice doreste sa preia tag-ul sa adauge nume care nu s-au mentionat inca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu