Persoane interesate

duminică, 6 noiembrie 2011

Trender Cosmetic Plant la final

Sub semnul Cosmetic Plant și al cătinei cu măsline :)

E 6 noiembrie ... nici nu știu când a trecut timpul și campania trender Cosmetic Plant a ajuns la final, cel puțin oficial. Poate am fost eu mai econoamă de nu am terminat produsele, oricum le voi folosi în continuare și voi reveni aici cu un 'later edit'.
Să le iau pe rând.
Încep cu laptele demachiant vitaminizant. La acest produs nu pot să ofer un feedback sincer și definitiv, pentru că nu l-am folosit conform indicațiilor. Pentru că nu mă machiez, nu sunt obișnuită să folosesc lapte demachiant și dacă în prima săptămână am fost mai conștiincioasă, mai târziu am cam uitat, iar când vedeam laptele demachiant lângă crema de ochi, era deja târziu, curățarea feței era deja gata cu gel de curățare, deci nu vedeam rostul. În ultimele 5 zile am încercat să fiu mai atentă și întâi folosesc lapte demachiant (are o consistență cremoasă de-mi vine să-l las așa, ca o cremă pe fața), mai lucrez/citesc/vizionez ceva, apoi folosesc gel pentru curățare și loțiune tonică; pe urmă, pe tenul curat aplic crema contur de ochi și cremă de față. O să încerc să mențin această ordine, dar mărturisesc că nu sunt foarte disciplinată în această privință. În combinație cu alte produse pe care le folosesc (gelul de curățare, roll-on pentru coșuri, cremă de față) probabil a făcut ceva bine, pentru ca fața mea arată mai bine. Nu pot să spun exact care este efectul individual, nici nu sunt sigură cum ar trebui să se vadă efectul vitaminizant - tenul e curat, mătăsos și pare hidratat (încerc să fiu cât se poate de sinceră și probabil sună foarte precaut tonul review-ului)
Concluzie: îmi place, l-aș folosi până la capăt, deși sunt destul de tentată să-l fac cadou nepoatei mele care folosește mai mult machiaj decât mine. Până pe 8 noiembrie de ziua ei, mai reflectez totuși dacă merită :)
Crema contur de ochi anticearcăn a fost produsul de la care am avut cele mai multe așteptări; după ce am văzut că ochii mei o acceptă fără reacții adverse, am folosit-o conștiincios în fiecare dimineață și seară de când am primit pachetul. Chiar dacă indicațiile de utilizare nu prescriu un regim alimentar și un stil de viață, nu cred că este menită să facă minuni, iar eu am avut o perioadă aiurea, obositoare, câte 18 ore în fața laptopului și 5-6 ore de somn. Deci, nici aici nu pot să ofer concluzii relevante pentru rezultatele pe care le poate avea această cremă. Cu sinceritate, pot spune doar că oboseala mea nu a avut efectele obișnuite de cercuri negre, ba chiar par ușor diminuate (aici poate fi și un pic de imaginație și dorința de a fi așa). Am folosit destul de puțin din cutiuță și voi continua tratamentul, apoi voi reveni cu rezultatele pentru toată cutiuța (pe asta n-o dau nimănui, dar o recomand - serios acum, nu e scumpă - costă aprox. 11 RON și cred că îmi va ajunge pe 3 luni. Mie nu mi-a iritat ochii și chiar dacă n-o să dispară cearcănele, o atenuare a lor e binevenită, și chiar numai îngrijirea și hidratarea acestei părți mai sensibile a feței merită bănuții)
Concluzii: se amână până voi avea o părere definitivă despre acest produs.
Crema de mâini a fost prima la care efectul a fost vizibil încă din primele zile și a rămas pe primul loc. Singurul neajuns este că se termină prea repede, vremea rece îmi usucă mâinile și cu toate că hidratarea rezistă cam la 3 spălări de mâini, trebuie să aplic din când în când și uite așa nu mai am niciun sfert de tub (bine, la această cremă am avut și ajutoare). Aici pot să spun direct și fără ezitare  - da, hidratează și înmoaie mâinile, m-a scăpat de aspectul aspru și uscat de la încheieturile degetelor. 
Concluzii: I love it!
Dacă doriți detalii despre produse din gama cu ulei de cătină și măsline (sau oricare gamă), compoziție, indicații sau preț, găsiți aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu