Persoane interesate

duminică, 18 decembrie 2011

Castigatoarea Giveaway-ului Apidermaliv

Multumesc Complexului Apicol Veceslav Harnaj pentru sponsorizare, ma bucur ca am putut sa ofer cuiva sansa de a castiga o gama completa Apidermaliv pe care eu am ajuns s-o apreciez foarte mult.
Va multumesc pentru participare, au fost 41 de inscrieri valide, unele nume cu intrari multiple; sunt si cateva nume excluse pentru nerespectarea regulilor.

Nr.
GFC
Postare
FB (like+ share)
email
1
Iosif Maria
-
+1                1
olive_oil07(at)yahoo(dot)com
2
Simona
1

vintagelooksimona(@)yahoo.com
3
flori0304
Nu gasesc blogul
+1                1
dumitrascu_bita@yahoo.com
4
lucy
-
+1                1
5
C.L.M.
1
+1              +1
costache_lavinia_monica@yahoo.com
6
Radu Marilena
-
+1                1
radumarilena2010@yahoo.com
7
Myria Mihaela
-
+1                1
myria_ella@yahoo.com
8
Catalinna O.
-
+1                1
oprea.catalina@gmail.com
9
biank_elena11
-
+1                1
biank_elena11@yahoo.com
10
vulpi
 -
+1                1
nicoleta_borza@yahoo.com
11
Doda
1
+1              +1
diana1belean@yahoo.ro
12
Adina Radu
-
+1                1
raduadina87@gmail.com
13
♥Dya♥
1
+1              +1
14
madutza
-
+1                1
sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com
15
Cristina♥Cris
1
+1              +1
cris.raduly@gmail.com
16
Madalina Zamfirache
-
+1                -1  
madalina.zamfirache[at]gmail.com
17
andricidoina
-
+1                -1
andricidoina@yahoo.com
18
Michely
-
+1                  1
michelluk[at]yahoo[dot]com
19
Roxy
-
+1                 1
carofeero atyahooo,com
20
monagina33
-
+1                 1
monagina33@yahoo.com
21
abetina
-
+1                 1
22
Hermina
-
+1                 1
cami_lu2004@yahoo.com
23
Emilia21
-
+1                 1
emillie_21@yahoo.co.uk
24
Cami87
1
+1               +1
25
nymph3l0s
-
+1                 1
26
katty_pisi
-
+1                 1
katty_pisi(at)yahoo(dot)com
27
georgeta_borza
-
+1                 1  
georgeta_borza@yahoo.com
28
Larryssyka
1
+1
larryssyka_angel4you@yahoo.com
29
mariana
-
+1                1
faur_mariana65@yahoo.com
30
Adelina R
1
+1              +1
adelinaradu2 @ yahoo . com
31
Dobra Castilia
-
+1                  1
dcastilia@yahoo.com
32
Ramona Roman
-
+1                 1
romanramonamihaela@yahoo.com
33
borza.mariana
-
+1                 1
borza.mariana@yahoo.com
34
bella
-
+1                 1
byaella@yahoo.com
35
coshuletzul_colorath
-
+1                1

36
klotzer_eniko

+1                1
klozer_eniko@yahoo.com
37
Oana

+1                1
onutzza_88[at]yahoo[dot]com
38
Adinapup

+1                1
adinapup at yahoo dot com
39
Cristina

+1                1
40
Ioana Alinta

+1                1
ioana_alinta@yahoo.com
41
Csipkes Monika -Gabriella
1
+1               
vanczamg@yahoo.com

Jana Mirea, micsa speranta, laura urzica, ony_stanciu, gabriela ungureanu, Mariuka – au fost probleme cu postarea de pe FB, nu ati avut postare pe blog, deci nu am putut sa va inscriu, imi pare rau - asa am mentionat de la inceput.
Iuliana Gondos s-a inscris prea tarziu; imi pare rau, termenul era 17 decembrie, ora 22.00; reminder-ul postat azi mentiona miezul noptii (mea culpa), dar le-ai depasit pe amandoua.
‘+’ inseamna sansa in plus; daca nu ati avut postare pe blog, share pe FB echivala postarea, de aceea apare fara ‘+’ in tabel la 'share'.
Sansa in plus pentru calitatea de fani ai Complexului Apicol am acordat-o “pe cuvant de onoare”, nu am cum sa verific la toata lumea. Si la GFC va cred, pentru ca sunt prea obosita sa mai caut pe toata lumea.
Lista a cuprins in final 86 de nume incluzand acele intrari duble sau triple.
Am folosit List Randomizer, randomizata de 3 ori ... and the winner is ....(click pe poza pentru a mari)

Felicitari Dya!
Iti trimit maine mesaj, ai 24 de ore sa-mi trimiti datele, pe care le voi trimite mai departe dnei Miruna la Complexul Apicol, ei vor expedia premiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu