Persoane interesate

duminică, 18 decembrie 2011

Masca de fata Apidermaliv si impresii finale

Seria de review-uri pentru produsele din gama Apidermaliv primite de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj continuă cu masca de față cu lăptișor de matcă, ulei de măsline, unt de Shea și miere.
Să începem cu conținutul: 100% ingrediente de origine naturală (lista de ingrediente și primele impresii le găsiți aici).
Masca vine intr-un tub (foarte comod pentru dozat si aplicat), are consistenta medie, culoare portocaliu deschis (de la uleiul de cătină, banuiesc), miroase a ulei de măsline și un iz de ceară.

Masca este destinată tenului foarte uscat, uscat și matur și mă gândeam că nu mi se potrivește pentru că nu am ten uscat și aveam și eu iluzia că 30 de ani nu înseamnă ten matur, dar am citit că este o atitudine naivă și iresponsabilă, iar 'optimismul' de acest gen face rău tenului, că ridurile trebuie prevenite și lupta cu ele începe din vreme.
Aseară am aplicat a 4-a mască de când a început perioada de testare: la început mă gândeam că fiind pentru ten uscat poate ar trebuie s-o las mai puțin timp, dar e atât de comodă încât am stat de fiecare dată aprox. 10 minute. Îmi place că nu sperii pe nimeni – strălucesc și are o tentă ușor portocalie pe față (aplic destul de puțin) - și că nu îmi strânge fața ca alte măști (de aici relaxarea). Îndepărtarea ei e altă poveste: am încercat cu apă calduță, apoi mai caldă, dar față rămâne grasă. Prima dată am insistat cu apă, apoi m-am dat bătută și am folosit gel de curățare; la următoarele aplicări am folosit direct gelul de curățare pentru că mă grăbeam; aseară am șters masca în mare cu un șervețel umed, apoi am îndepărtat resturile cu gel de curățare (apoi loțiune tonică și aplic crema de față Apidermaliv, pentru a completa tratamentul; și dacă tot sunt în paranteză, hai să mă laud cu ultima achiziție, noua mea loțiune nutritivă Apidermin)
Masca promite să lase pielea hidratată și catifelată (și chiar face asta), să regenereze pielea și să lupte cu ridurile (eu nu prea îmi văd ridurile, am câteva dungi de expresie pe frunte și acestea s-au mai estompat, dar probabil ajută foarte mult dacă scapi de stres și supărări – încruntarea face rău frumuseții :)
Per total, o data pe săptămână o astfel de mască hrănește și hidratează tenul fără să-l lase gras;cât despre acțiunea regerativă și antirid, eu îi cred pe cuvânt și sper că utilizarea acestor produse și genele mamei îmi vor menține aspectul tineresc :) Eu am folosit puțin, deci îmi va ajunge încă pentru câteva săptămâni de răsfăț.
Concluzie: îmi place.

Impresie generală: gama Apidermaliv m-a cucerit.
Balsamul de buze a ajuns preferatul meu;
Masca față de care aveam inițial niște rezerve și planuri de măritiș m-a cucerit și ea, așa că sigur n-o mai dau, doar așa s-o răsfăț pe sora mea un pic.
Crema de față îmi place foarte mult, dar am redus utilizarea doar pentru seara, ziua simt fața prea grasă deja (probabil în sfârșit s-a săturat).
Crema pentru călcâie cu propolis aproape am terminat-o și efectele sunt vizibile.
Crema de călcâie cu ulei de mentă am folosit-o din când în când dimineața, dar nu am fost foarte disciplinată, deci mai am destul de multă și o voi folosi în continuare seara.

Mulțumesc Complexului Apicol pentru ocazia de a testa aceste produse pe care vi le recomand cu căldură: 95-100% naturale – nu e necesară altă reclamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu