Persoane interesate

luni, 16 ianuarie 2012

Glamourous and ... not so much ... at the Golden Globe Awards

Am vazut cateva articole referitoare la Globurile de Aur (interesante nominalizarile, si-au iesit castigatorii asteptati) si cele mai multe se refera binenteles la tinutele vedetelor. Eu nu sunt chiar genul care recunoaste creatiile marilor case de moda, reactia e "imi place" si "hmmm, ce-o fi in capul lor?!?"
Una dintre tinutele laudate prin articole care mi-a placut este cea purtata de 
Jessica Alba
Alta, mai putin publicata, dar care mie mi-a placut foarte mult este purtata de
Emma Stone (rochia e absolut superba)
O alta aparitie superba a acestei parade este
Kate Beckinsale
O actrita care imi place foarte mult e
Morena Baccarin (Firefly, V; joaca mai nou in serialul Homeland) (rochia e ... hmm ... nu stiu cum s-o descrie, dar imi place actrita)

La adolescente, o aparitie de bun gust (rochia e superba) e actrita din Modern Family
Sarah Hyland
La categoria "you should fire the stylist" a fost
 Julianna Margulies
(parerea mea - tinuta si coafura n-o avantajeaza deloc; sau poate e poza de vina?!? totusi n-a aparut prin clasamentele "worst fashion choices" ... and what do I know about fashion? ) 

O alegere mai colorata ... pe alocuri, de altfel foarte artistica, e cea facuta de 
Sarah Michelle Gellar (aici alaturi de Piper Perabo (Covert Affairs) - ma intreb daca rad una de tinuta celeilalte?)

Va plac tinutele alese de mine? Voua care v-au placut mai mult?

*pozele le-am preluat de pe hotcity.ro si starpulse.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu