Persoane interesate

joi, 16 februarie 2012

Ajutor! Gerul imi usuca pielea

Ar fi trebuit ca aceasta postare sa fie un review pentru Crema de maini Benecos de la Bio-Cosmetics, sa va spun cum mi-a salvat ea mainile de la dezastru... dar nu e.
Sa o prezint pe scurt:
Eticheta zice ca e o "Crema de maini naturala BIO fara parfum pentru maini catifelate" 0% parabeni/silicon/parafina/PEG
Ingrediente: Water, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Caprylic/Capric riglyceride, Cera Alba (Beeswax), Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil*, Olive Fruit Oil*, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Benzoic Acid, Sodium Hydroxide (*din culturi biologice) - Made in France
Ca sa ne intelegem bine, de obicei mainile mele sunt ... normale, nu prea am probleme, folosesc crema de maini pentru intretinere si pentru ca ... asa-i bine si-asa trebuie. De cand a venit iarna cu adevarata si mai stau pe afara cu indeletniciri specifice (i.e. recalificare ca lopatar amator) imi ingheata mainile si dupa vreo 2 zile de astfel de tratament cu ger, s-a uscat pielea pe maini de zici ca a venit desertul pe mine, iar o zona a fost chiar dureroasa, cu aspect crapacios (ca la ojele trendy :D) Am aplicat crema Benecos ca aceasta era la rand si am zis "natural, bio" o fi buna - nu conteaza ca miroase ciudat (nu contine parfum, deci e mai sanatoasa) si are o consistenta cam usoara, aplicam de mai multe ori - nu a mers, ba chiar in zona ranita simteam o usoara usturime. Deci, o fi fara chestii daunatoare si cu ingrediente BIO, dar nu mi-a ajutat pielea uscata, afectata de ger; o voi pastra pentru zilele mai bune, pentru intretinere.
Acum as vrea sa va spun cum am rezolvat problema pielii uscate, dar nu sunt sigura - am pus tot ce am gasit: am o crema homemade cu galbenele de la cumnata mea - miroase ciudat, dar orice ca sa treaca rana; am dat cu untul de corp Chocolat de la Reverto; crema hidratanta pentru corp Ivatherm a intrat in testare pe Romanita, deci am dat si cu aceasta; mi-am facut ordine in cremele de maini si am facut un amestec din crema de maini cu cocos (de la DM) si crema cu catina de la Cosmetic Plant (se inteleg de minune). Pe zona foarte uscata si crapata am dat si cu Apidermaliv seara si dimineata, cand ma dadeam pe fata. Habar n-am care dintre ele sau combinatie a ajutat, dar am scapat.
colaj facut din poze de pe site-urile producatorilor, iar poza cu crema Balea am gasit-o la Katrina Reviews 
 Voi cum va ingrijiti mainile in aceasta perioada?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu