Persoane interesate

joi, 23 februarie 2012

Cadoul meu Himalaya - primele impresii

Ieri am primit de la Apollo Mod Distribution pentru testare cele 3 produse pe care 2 dintre voi le veti primi ca premiu la giveaway-ul Himalaya de pe fanpage - aici.
M-am gandit sa va prezint primele impresii daca sunteti curioase in legatura cu premiu promis :)
Himalaya Herbals este o gama de produse naturale, eficiente si sigure, care contin ierburi si plante atent selectionate din inaltimile muntilor Himalaya care combina traditia Ayurvedica cu cercetarea stiintifica.
Sapunul cu extract de Neem si Turmeric (75 g)
Ingrediente naturale principale: Neem, Turmeric, Lemon Peel Extract
Alte ingrediente: Aqua, Sodium salt of palm/palm kernel fatty acid, Glycerin, Sodium EDTA, Tetra dibutyl pentaerithrityl hydroxyhydrocinnamate, Perfume.

- este verde inchis si miroase usor a plante, face o spuma fina, nu prea multa, curata bine si imi aminteste, nu stiu exact de ce, de sapunul folosit de bunicul meu. Adevarul este ca prefer sapunurile lichide, dar sunt deschisa la nou, mai ales ca se lauda cu extracte naturale din plante. Voi folosi sapunul in continuare si promit sa revin cu impresii detaliate inainte de incheierea concursului de pe facebook.
Pasta de dinti cu Neem si rodie (100 g)
Ingrediente naturale principale: Pomegranate (intareste gingiile si previne inflamarea acestora), Toothache Tree & Indian gum Arabic Tree (previne sangerarea gingiilor), Triphala, False Black Pepper, Five-leaved Chaste Tree, Natural Fluorspar Calx (fluoride naturale care previn cariile si durerile de dinti), Neem (lupta impotriva germenilor), Natural Thymol;
Ingrediente: Aqua, Glycerin, Hydrates Silica, Sodium Lauryl Sulfate, Titanium Dioxide, Flavour, Xanthan Gum, Sodium Saccharin, Menthol, Punica Granatum Extract, Calcium Fluoride, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Zanthoxylum Alatum Extract, Acacia Arabica Bark Extract, Embelia Ribes Fruit Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Vitex Negundo Leaf Extract, Thymol, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Terminalia Chebula Fruit Extract, Terminalia Bellerica Fruit Extract, Emblica Officinalis Fruit Extract.

M-am spalat de 2 ori cu ea, deci efectiv sunt prime impresii: are o culoare verzuie, o aroma mentolata ... mai altfel, am perceput o diferenta de aroma, dar nu stiu exact a ce; cateva secunde am avut impresia ca miroase a ceva ce foloseste dna. stomatolog, dar a trecut; dintii au ramas curati, respiratia proaspata; nu am momentan probleme cu gingiile sau dureri de dinti, dar promite sa si previna asa ceva, deci e de bine; Lista de ingrediente este destul de lunga si e remarcabil ca sunt destul de multe extracte de plante;
Imi place ... culoarea ciudata m-a facut sa ezit putin, dar mi-a placut aroma si efectul rapid de curatare (rapid si eficient in comparatie cu marca pe care o foloseam anterior) si cu siguranta o voi folosi in continuare.
Crema hidratanta cu aloe si Winter Cherry (50 ml)
Ingrediente naturale principale: Indian Aloe, Indan Kino Tree, Winter Cherry, Gotu-Kola
Ingrediente: Aqua, Mineral Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Ethylhexanoate, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Triethanolamine, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Pterocarpus Marsupium Bark Extract, Glyceryl Stearate (and) PEG-100 Stearate, Carbomer, Phenoxyethanol, Fragrance, Withania Somnifera Root Extract, Centella Asiatica Extract, Methylparaben, Propylparaben, BHT, Disodium EDTA.
(sper sa nu fi gresit denumirea vreunui ingredient; nu ma pricep la ingrediente si clasificarea lor in 'bune' si 'rele', deci nu voi comenta la acest aspect)
Crema e alba, consistenta medie, usoara, parfum discret, intra in piele imediat si nu lasa pelicula grasa (eu am dat doar pe maini, dar este universala, putand fi folosita pe tot corpul) - imi reparasem deja pielea uscata a mainilor, deci pot sa va spun ca e suficient de hidratanta pentru o piele normala - m-am seara, dimineata mainile au aspect normal; m-am dat si dimineata, dar cum ma spal destul de des pe maini, nu as putea sa apreciez cat se mentine efectul cremei - a intrat repede, deci probabil mentine hidratarea din interior.
Atat pentru azi - voi reveni cu impresii mai detaliate.
Voi ati incercat vreun produs din gama Himalaya Herbals? Ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu