Persoane interesate

duminică, 12 februarie 2012

Cadouri stralucitoare

Fie ca tinem sa onoram Valentine's Day pe 14 februarie sau Dragobetele pe 24 februarie sau ne gandim deja la un martisor mai deosebit pentru 1 martie, ori un cadou minunat pentru ziua mamei, important e ca exista ocazii de primit si facut cadouri.
Iar pentru femei, cu o bijuterie nu poti sa dai gres. Si am tot colindat magazinul de bijuterii online atat de popular acum, cu bijuterii fantezie sau stralucitoarele bijuterii cu cristale Swarovski si e greu de ales, asa ca puteti alege cate ceva pentru fiecare ocazie.
Eu m-am ratacit de cateva ori pe paginile lor si acum imi vine in minte doar "Random, be my Valentine" - am participat la cateva dintre giveaway-urile sponsorizate de ei si m-am tot uitat pe site sa vad ce mi-as alege. Deci, dl. random, nu-ti fa probleme, doar 'nimereste' numele meu, la momentul potrivit voi lua dificila decizie. De ce dificila? Pai imi plac mai multe ...
Colier Fantezie Sun Drop - imi aminteste de filmele cu cautatori de comori
Colier Fantezie Migration - "sa vina primavara, si sa ne para bine ..."

iar cerceii ar completa perfect tema - Cercei fantezie Birdy
Colier Fantezie Mighty Heart - vintage romantic, cu portrete ... atat de Valentinesy
Colier Fantezie Bloodflowers - parca o vad pe Elena Gilbert cu asa ceva la gat

Clasica camee, atat de delicata - Bratara Le Camee
Ar trebui sa ma opresc - umplu pagina cu frumusetile astea ... "Oh, Random ..."

Va plac piesele alese de mine? Pai, stati pe aproape, vi se pregateste ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu