Persoane interesate

marți, 14 februarie 2012

In Memoriam ... Iubire


Nu, nu e cu Valentine's Day - poza e pusa ... cu sarcasm :D
Am ezitat sa public aceasta postare pentru ca:
1. mi-am promis ca nu voi vorbi despre acest subiect
2. aud voci ... "ce bataie de joc", "e cu capul" etc.
Ei bine, je m'en fiche ... e doar pentru amuzamentul unora, care sper ca vor rade cu mine, nu de mine.
Iubirea care e subiectul acestei postari a fost un bibeblou ... cu pene. Am mai scris o postare despre animalutele mele impenate (n-am vrut sa scriu 'impanate' ca prea aminteste de un fel de mancare);  si pentru ca m-am saturat de definitii ale iubirii, inimioare si declaratii de dragoste ce au inundat internetul si nu numai zilele acestea, hai sa ma fac din nou de ras si sa va povestesc de puiutul meu care a purtat acest nume.
A fost un puiut orfan, mamica lui a spart restul oualor si aproape a murit la datorie, iar closca de servici nu voia sa-l primeasca printre puii ei pentru ca era mai mic, asa ca a trebuit sa-l crestem noi. A ajuns la acest nume pentru ca a fost tare iubitoare, punea capul pe umarul meu si dadea din cap, dormea. Sor'mea in schimb considera (probabil ca multi dintre voi) ca nu e un nume potrivit si gaina s-a razbunat si a ciupit-o, de unde a capatat alt nume - Cruela. Nu-i asa si cu iubirea: sometimes it hurts.
Oricum nu a fost cea mai frumoasa sau alte asemenea, dar a fost memorabila si cu ea am poze.
 Dupa cum vedeti, tot ce e verde, se mananca (vechiul meu Acer)



 si era foarte maleabila :)
Nu am poze cand a crescut mai mare, intre timp s-a blocat aparatul meu foto - oricum, coloristic nu e cine stie ce :)

De ce 'in memoriam' ... pai a ajuns friptura intre timp ... stiu ca suna sadic sa mananci ceea ce iubesti, dar nu sunt "cu capul" - imi dau seama ca sunt gaini si fac parte din meniu. Din motive sentimentale se amana destul de mult sentinta si e cu executare prin vecini pentru ca noua ne este mila, dar ... asta e ...

P.S. Mi-am adus aminte de o povestire de Al. Macedonski cu unul care iubea foarte mult gainile incat era gelos pe cocosi ... sfarsit tragic - no, fratilor, ala era cu capul, la mine iubirea e pur ... platonica :) (Am cautat, titlul povestirii este "Intre cotete")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu