Persoane interesate

miercuri, 9 mai 2012

LUSH me now!

Am primit ieri premiul LUSH castigat pe blogul Alexandrei, desi ma gandeam ca e altceva - pachetele mele ajung la fratele meu si m-a sunat sa-mi spuna ca e o cutiuta mica, asa ca ma gandeam ca o fi altceva. Stiam ca unul din produse e gel de dus, dar nu m-am uitat prea bine sa vad cantitatea si m-a surprins marimea lor. 
Acestea sunt: Dirty Springwash Shower Gel (100g), parfum solid Imogen Rose (12g), Breath of Fresh Air (100g) - toner (apa florala de trandafiri)
- Parfumul miroase superb, inca se simte foarte frumos si imi place ca nu miroase puternic 

Edit: comentariu Andei m-a cam facut sa rosesc, pentru ca nu simt ca-l merit, nu am fost tocmai elocventa ... dar uite ca am gasit o poza - vizual si lingvistic - sa se completeze reciproc - parfumul imi aminteste de trandafirii mei si cel mai mult imi plac cei galbeni ('molipsiti' un pic de rozul de alaturi :)
- Gelul de dus e foarte mentolat (un miros destul de puternic), face spuma din abundenta (am pus doar cateva picaturi pe burete; nu am dus, dar e bine si asa). Nu cred ca o sa-l termin atat de repede pe cat ma asteptam cand am vazut prima data sticluta :)
- Apa de trandafiri miroase discret, nu stiu cum ar trebui sa evaluez calitatile revitalizante, deci mai astept sa-mi dau seama.
Pe apa florala e o eticheta cu fata unui barbat in mare nevoie de aparat de ras ("Acest produs este de Ben B1 la data ...") - amuzant e ca primul lucru care mi-a trecut prin minte e ca ar fi buna de lotiune dupa ras si ar trebuie sa ma intorc s-o dau fratelui meu (care de altfel a fost mai nerabdator decat mine sa deschida coletul :)
Promit sa revin cu mai multe impresii mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu