Persoane interesate

joi, 24 mai 2012

New stuff ...

M-am gandit sa va arat ce am mai primit in ultima vreme. 
Am avut noroc (oare e frumos sa te bucuri de ghinionul altuia?!?) si la re-tragerea la sorti la giveaway-ul Avon de la Coshuletzul Colorath am castigat un parfum Avon, Eternal Magic. Miroase foarte frumos, nu prea ma pricep la descriere, zice acolo ca are note de trandafir, iris, vanilie si note lemnoase. Mie imi place - e dulce, dar nu foarte, placut si discret. Multumesc, Emma si Claudia! 

scuzati calitatea pozelor, culoarea e de fapt un lila deschis placut :)
Am castigat o crema de fata la giveaway-ul colorat al lui Miu Miu - un borcanas pictat cu o gargarita si crengute si floricele de la Handmade Sister Beauty
poza e de pe link-ul de mai sus, eu nu as reusi sa fac o poza cat de cat clara
Azi dimineata am aplicat prima data, m-am gandit sa-i dau o pauza cremei Normaderm. Borcanelul e foarte micut (zice acolo ca are 30 ml) si pentru toata fata+gat am folosit foarte putin, se intinde perfect si intra imediat in piele. Acum, dupa vreo 4 ore de la aplicare, simt fata usor grasa la atingere, dar sincer, I don't really care. Ingrediente naturale, miros usor a nu-stiu-ce-planta (tre' sa cercetez :) si consistenta usoara. Va spun mai multe despre ea dupa o perioada mai lunga de utilizare. 
Am facut o poza cu ambele produse, dar nu ies bine cu web-ul :( Am zis s-o pun totusi sa vedeti ce floricica draguta e pictata pe cealalta parte a borcanelului.
And in the latest news: tocmai am primit mesaj - voi primi o carte de la Editura All in cadrul campaniei Cartea Calatoare (Oracolul din Stambul de Michael David Lukas) iar cand ajunge si o termin de citit va anunt, poate doriti s-o cititi si voi. V-am mai scris aici despre campanie, cartile pot fi urmarite pe grupul vALLuntar.


Ierta-mi fie neseriozitatea, dar mi-am adus aminte obiceiul celor de la stiri care prezinta tot felul de accidente si grozavii, apoi incheie jurnalul cu "a fluff piece" ceva cu ultimul urs panda nascut sau alte animale sa incheie intr-o nota vesela. 
La mine totul a fost vesel si pozitiv, dar daca tot am luat o structura de stiri si noutati ... So, in other news: avem 12 puisori, din care 4 sunt Romanite, adica cu gatul gol :)


Maine sper sa revin cu ceva mai serios. 
De pe meleaguri botosanene, 
blueroses :)


La cererea 'fanilor' de pufosenii :D
ista-i baciul moldovean :D - a refuzat sa stea un picioare sa-i vedeti incaltarile si nici gatul nu se vede - v-am zis ca pozele nu reflecta scumpetea din mainile mele ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu