Persoane interesate

joi, 17 mai 2012

Normaderm de la Vichy (review)


Astazi se incheie inscrierile la giveaway-ul Normaderm si m-am gandit sa va ofer alte cateva detalii despre produsele primite de la Vichy poate mai tentez pe cineva sa se inscrie. 
Despre Crema anti-imperfectiuni Normaderm v-am impartasit cateva impresii in anuntul concursului de aici
In urma concursului organizat de pe pagina Andei Zelenca, am primit de la Vichy 2 produse din gama Normaderm – un produs de curatare 3 in 1 si crema anti-imperfectiuni.
Normaderm Tri-Activ Cleanser (125 ml), Crema hidratanta anti-imperfectiuni Normaderm (30 ml) 

Normaderm Tri-Activ Cleanser – adica 3 actiuni intr-un singur produs: gel de curatare care promite sa curete si sa matifieze tenul, scrub pentru un efect de exfoliere si masca pentru o curatare mai profunda – eu l-am folosit mai mult pentru curatare, o singura data ca masca (mi-a placut, dar cred ca ajunge 1 data pe saptamana). Imi place acest produs: curata fata si gatul, pielea ramane curata si matifiata, usor catifelata. Are un miros discret, consistenta de crema si contine niste particule care ajuta la curatare si exfoliere.
Ca gel de curatare este destul de consistent, curata bine fata si pielea ramane catifelata. Daca insistam putin si il folosim ca scrub pentru o curatare mai profunda, iarasi, isi face treaba fara sa agreseze tenul (cel putin al meu nu a manifestat vreun efect negativ). Ca masca am folosit-o o singura data de cand am primit-o (cred ca ar trebui sa programez una pe diseara :) imi place efectul de degresare si matifiere, dar cum este genul care se intareste si strange fata, e un pic mai neplacut pentru mine, prea comoda cum sunt eu, de unde utilizarea mai rara.
Nu-mi ramane decat sa repet - imi place! ... si sa ma straduiesc sa copii ingredientele pentru voi :)


Ingrediente: AQUA, KAOLIN, BUTYLENE GLYCOL, ZEA MAYS STARCH, GLYCERIN, DECYL GLUCOSIDE, CI 77891, POLYETHYLENE, CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN), PEG-7 GLYCERYL COCOATE, CI 42090, CI 77288, GLYCOLIC ACID, ZINC GLUCONATE,  SALICYLIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM CHLORIDE, COCO-BETAINE, DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, PARFUM.
Cantitate: 125 ml


Despre crema anti-imperfectiuni am ramas datoare cu ingredientele si niste impresii mai detaliate.
Zilele mele lunare de mare "fericire" au trecut si luna asta nu au lasat prea multe urme. Tenul meu arata mult mai bine dupa aproape 3 saptamani de 'tratament' dimineata si seara cu aceasta crema. Si aici ma refer in general la aspectul tenului. Nu analizez porii cu oglinda care mareste, asa ca la nivel de detaliu, nu pot sa ma proununt. Imperfectiunile s-au estompat, porii sunt usor diminuati si s-a redus din stralucirea tenului, s-au diminuat petele si semnele ramase de la cosuri, cele care au aparut zilele trecute nu au mai erupt si desi le mai simt sub piele pe unele dintre ele, par sa se retraga. 
(Aici tin sa-i multumesc si sefei care m-a tinut atat de ocupata incat sa nu am avut timp sa le pipai si sa fiu tentata sa le storc, iar seara eram atat de obosita incat in afara de scurtul ritual de ingrijire, nu aveam timp si chef de 'admirat' monstruleti.) 
Concluzie: nu pot sa spun ca toate imperfectiunile au disparut; sa fim seriosi, daca ne asteptam la minuni, ajungem doar sa fim dezamagiti; dar in aproape 3 saptamani, s-au diminuat vizibil si s-a comportat bine pentru perioada nasoala a lunii (aici era adevaratul test :) 
Mie imi place!  

Ingrediente: AQUA/WATER, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT, PHENYLTRIMETHICONE, ISONONYL ISONONANOATE, NYLON-66, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, SODIUM HYDROXIDE, GLYCOLIC ACID, SALICYLIC ACID, CI 42090 / BLUE 1, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, ISOHEXADECANE, SILICA, SODIUM POLYACRYLATE, PERLITE, POLOXAMER 338, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, ACRYLATES/C10-30 ALKYLACRYLATE CROSSPOLYMER, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAUREATE COPOLYMER, POLYSORBATE 80, PARFUME/FRAGRANCE.
Cantitate: 30 ml


Asadar, mai sunt 2 ore pana se incheie concursul prin care 6 dintre voi vor castiga cate o crema anti-imperfectiuni Normaderm ... cine mai pofteste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu