Persoane interesate

joi, 17 mai 2012

Vor testa Normaderm ...

N-au fost tocmai lupte seculare care au durat 30 de ani, dar ... dupa batai de cap si dureri de ochi citind liste de pe vreo 30 de bloguri si eliminat cateva nume dintre cele 12 inscrieri, am ales cele 6 fete care vor primi cate o crema anti-imperfectiuni Normaderm de la Vichy. 

Acestea sunt:
Veronica Picioroaga
Csipkés Mónika-Gabriella
Gardalean Alina
Diana Picioroaga
Georgiana Borza
Raluca Leustean

(inainte de a aparea comentarii in legatura cu aparitia de 2 ori a numelui Picioroaga, am verificat, inscrierile au venit de pe IP-uri diferite; sunt surori, dar eu nu am impus regula "familiei", doar a IP-ului, iar share inseamna sa anunti familie si prieteni, deci ... asa am ajuns aici)

Felicitari, fetelor! Astept datele voastre pana maine, 18 mai, ora 24.00 (dar daca vin toate mai repede cu atat mai bine). Puteti folosi formularul de contact din partea dreapta a blogului sau direct pe adresa blueroses1391@gmail.com

Daca sunt printre voi care nu s-au inscris inca pentru aceasta sesiune de concursuri pentru testarea cremei Normaderm, mai sunt inca bloguri unde se mai primesc inscrieri, iar pe unele sunt destul de putine, deci ati avea mai multe sanse :)

O seara frumoasa!


Later edit: "date" inseamna, nume complet, adresa, nr. de telefon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu