Persoane interesate

luni, 25 iunie 2012

Apidermin - pentru o piele mereu tanara!

Saptamana trecuta au sosit rasfaturile mele apicosmetice, adica 2 geluri de dus cu ingrediente apicole produse de Complexul Apicol Veceslav Harnaj.
Am ales Apidermin si Floramin, doar pentru ca trebuia sa aleg ... altfel toate suna grozav.
Voi incepe cu Apidermin, un rasfat care ne promite tinerete fara batranete ... cine stie, poate in viitor vor ajunge si la restul povestii :)


Rasfat apicosmetic pentru dus cu laptisor de matca Apidermin pentru piele mereu tanara

Apidermin reuneste curatarea profunda a propolisului cu proprietatile antirid ale laptisorului de matca ajutat in lupta  impotriva imbatranirii timpurii a pielii de uleiul de nuci de macadamia. Pielea este mentinuta mereu tanara de laptisorul de matca si uleiul de nuci de macadamia. 
Laptisorul de matca, o hrana regala, complex de vitamine este cel mai puternic aliat natural in lupta impotriva ridurilor, hidratand pielea si stimuland regenerarea celulara.  
Uleiul de nuci de macadamia, cu un inalt nivel de antioxidanti, bogat in Omega 7, este un supliment antirid alaturi de laptisorul de matca. Fiind repede absorbit de piele, uleiul de nuci de macadamia lasa o senzatie de catifelare a pielii imediat dupa dus.
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Citrus  Aurantium Dulcis Extract, Glycol Stearate, Cocamide DEA, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum, Royal Jelly, EDTA, Propolis.
Cantitate: 250 ml
Pret: 12 RON
Il puteti cumpara din boutique-ul apicol sau din magazinele distribuitoare (gen Apicola)

Eu l-am folosit in fiecare seara de cand l-am primit si imi place:
- sa precizez mai intai ca eu nu am dus, folosesc un burete mare si un ... insuficient de satisfacator lighean - vara cel putin, imi cam vine sa-mi torn cate o galeata de apa in cap ... deasupra, vreau sa spun :) 
- face spuma suficienta, ba chiar destul de abundenta fara sa folosesc mult produs;
- are o culoare alb-aurie, asemanatoare mierii si o consistenta medie;
- are un miros interesant, tot incerc sa-mi dau seama exact, dar nu-mi iese - am vazut la ingrediente extractul de flori de portocal (cel care da mirosul de portocale pregnant in balsamul de buxe Apidermaliv) si parfumul (aroma nespecificata) si poate din combinatia ingredientelor rezulta aroma respectiva - mirosul e discret, interesant, dar inca nu pot sa imi dau seama exact ce e;
- la evaluarea ingredientelor nu ma bag; o observatie: ingredientele de origine apicola care apar pe eticheta ca 'subtitlu' sunt spre sfarsitul listei, deci nu au o concentratie prea mare;
- per total, imi place: pielea ramane curata, parfumata discret si mai ales hidratata. Nu-mi dau seama de efectul de intinerire/mentinere, poate pe termen lung va fi mai vizibil ... dar atat timp cat totul e bine ... well, totul e bine :)

Nu stiu cat de clar m-am exprimat, asa ca astept comentariile si intrebarile voastre daca doriti detalii sau clarificari.

Voi reveni cu impresiile despre Floramin, probabil saptamana viitoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu