Persoane interesate

miercuri, 27 iunie 2012

Gandacelul de la Handmade Sister (review)

Titlul poate va nedumereste, dar mi-am amintit de poezia aia de la gradinita (btw, am fost educatoare cateva luni de zile si mi-a picat la examenul de obtinere a (ne)ravnitului post). 
Ca sa incep cu inceputul logic al postarii, am castigat acum cateva luni la un giveaway pe blogul lui Miu Miu o crema hidratanta pentru toate tipurile de ten de la Handmade Sister (link-ul duce chiar la postarea de unde am luat si poza)
Ingrediente: Apa minerala plata, ulei de macadamia bio, ulei de migdale dulci bio, unt de shea bio, ulei de jojoba bio, glicerina vegetala, ceara emulsifianta, guma xantan, ulei esential de lavanda, ulei esential de geraniu, conservant cosmetic.
"O cremă inteligentă care va intui de ce are pielea nevoie. Va reechilibra tenurile cu probleme, va hrăni tenurile obosite, va hidrata tenurile deshidratate."
Mai multe detalii despre ingredientele si efectele cremei gasiti pe blogul creatoarei, aici.


Am intarziat cu acest review pentru ca aveam alta crema in testare si am amanat-o pe aceasta. Sincer as mai fi amanat-o pana la iarna, dar expira pana atunci.
Ca sa revin la titlul meu, primul lucru care impresioneaza la acest produs este aspectul ambalajului - este un borcanel micut pictat superb cu gargarite, ramuri si flori si asta face din el o mica bijuterie.
Crema este alba, consistenta si cu o aroma de plante (a se vedea uleiurile esentiale de lavanda si geraniu). 
Este intr-adevar hidratanta si asa cum am spus deja, la mine cel putin, ar fi mai potrivita pentru sezonul rece, pentru ca e mai grasa. Aplic foarte putin, deci asa, cat e de mica, ajunge pentru mult timp. Tenul e hidratat, dar ramane gras, oricat as incerca sa reduc (de obicei intind cu degetul apoi 'sterg' excesul cu mana (2 in 1, hidratez si mainile). In cazul meu, aspectul nu conteaza foarte tare pentru ca nu aplic machiaj, nici nu ma critica nimeni la capitolul luciu :)
Imi place ca e naturala,  la ingrediente - toate suna bine; ma bucur ca mirosul e natural si nu are adaugat vreun parfum, "gandacelul" de borcanel e asa simpatic ... si daca ar fi iarna, ar fi perfecta :)


Voi ati incercat vreo crema de la Handmade Sister? Din ce ati citit, v-ar tenta o astfel de crema?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu