Persoane interesate

duminică, 29 iulie 2012

Down memory lane ... Konstanz

La "Memories" in sidebar dreapta am postat poze si cateva impresii din excursiile mele si mai toate au ca punct de plecare Konstanz unde am petrecut aproape 5 luni de zile. Cand am depus dosarul pentru o bursa Erasmus numai la Germania nu ma gandeam asa ca am fost ingrozita cand m-am vazut cu aceasta destinatie pe lista - de ce? Nu-mi place germana, ma gandeam ca n-o sa ma descurc (acte, studii, viata in general) - m-a linistit coordonatoarea programului ("o sa-ti placa"), apoi am intrebat studenti care fusesera acolo si m-au linistit cu detalii. Am trecut peste diverse (ex. nu aveam banii sa trimit, asa cum cereau, chiria si fondul de garantie in avans si au acceptat, cu o vorba din partea coordonatoarei de la universitate, sa le dau banii cand ajung acolo; pentru transport, am platit 35 Euro pe un abonament pe tot semestru bun pe toate liniile de autobuz, inclusiv pe cel care trecea in Elvetia, in orasul vecin si pe feribotul spre Meersburg. Am avut multe emotii intainte si dupa ce am ajuns acolo, dar dupa cateva zile deja totul era minunat. Orasul e micut, pe malul lacului Konstanz iar prin mijlocul lui trece vama cu Elvetia, partea elvetiana se numeste Kreuzlingen (am mers in vizita la fabrica de ciocolata de acolo si pe jos pana la patinoar (nu ne-a intrebat nimeni nimic, dar pasaportul trebuia sa-l ai la tine :D
Am facut o multime de excursii - organizate de universitate, dar si de capul nostru, de aici sursa 'amintirilor' ilustrate pe care vi le-am aratat.
drumul pana la universitate (dupa cum vedeti, iarna nu venise inca in ianuarie)

 vedere pe acoperisul universitatii
 priveliste de pe acoperisul universitatii spre lac si insula Mainau
unde am petrecut eu muuult timp - biblioteca universitatii
 orasul decorat pentru carnaval
 Fasnacht la Uni
 toate lumea trebuie sa poarte masti si dupa cum se vede e o distractie cu toata familia
... inclusiv bebelusi - acesta era adormit intr-un car alegoric si ne-am mirat ca putea sa doarma, era o galagie ingrozitoare pe strazi :)
pe drum spre camin/casa (erau case cu 12 camere individuale, 2 bai, bucatarie)
spre/prin parcul de pe marginea lacului


imagini de pe marginea lacului, din parc

 Catedrala din Konstanz
acesta era peisajul meu preferat, in zilele senine se vedea asa clar ... Alpii plini de zapada ...

promenada de pe malul lacului

aceasta e privelistea mea preferata si din cate am inteles casele de acolo sunt cele mai scumpe din Konstanz
Sper ca v-a facut placere aceasta plimbare duminicala. 
Aceasta va fi ultima postare de acest gen, pozele ocupa mult si se pare ca spatiul e limitat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu