Persoane interesate

joi, 5 iulie 2012

Montagne Jeunesse - plasturii pentru puncte negre


Sa incep cu nasucul luat la purtare de aceste nesimtite puncte negre. 
De mentionat, am avut un pic de emotii pentru ca am citit si cate un review unde experienta nu a fost chiar placuta, asa ca i-am tot amanat, desi nasul meu se cerea curatat de aceste inestetice puncte negre. 
Cand in sfarsit am aplicat primul plasture pe nas era seara destul de tarziu, asa ca oboseala si graba, nu pot sa spun ca am facut o evaluare exacta inainte-dupa, umezisem nasul, dar pana sa desfac pachetelul si sa aplic plasturele se mai uscase ... in sfarsit, a stat lipit acolo vreo 15 minute, l-am scos si parca nu se vedea mare lucru, dar nici nu sunt chiar cea mai buna sursa (seara, dupa 10.30, oboseala & miopie -2 ...).  
Cum pachetul contine 3 plasturi, pe urmatorul am avut grija sa-l aplic cand mai era lumina naturala si atunci chiar am fost atenta, nasul a fost umezit, plasturele s-a lipit bine si cand l-am scos chiar vedeam si se vad si acum (cu toata miopia mea) mici chestiute ramase lipite acolo. Dupa cateva zile am aplicat si pe al treilea si efectul e vizibil acum, nu au disparut toate punctele negre, dar sunt mult mai putine.
Pentru ca am citit despre reactii negative, am fost atenta sa vad daca se intampla ceva chiar de la prima aplicare: la prima mi-a ramas un pic de negru pe partea superioara a nasului si ca un contur al plasturelui (s-a dus foarte usor), iar la urmatoarele 2 aplicari, chiar mai putine urme. Nu am observat inrosire sau uscarea pielii si aplicand seara, oricum aplicam crema hidratanta.
Parerea mea: imi plac, si-au facut treaba.
asta e pachetelul meu desfacut si ultimii 2 plasturi folositi (nu am facut poza cand il aveam pe nas :)
Cateva detalii despre produs:
Ingrediente: VP/VA Copolymer, Aqua (apa purificata), Silica, Cl 77891 (dioxid de titaniu), Carbon, Polysilicone-11, Polysorbate 60, Pumice, Lavender Oil, Sorbitan sesquioleate, Dipotassium glycyrrhizate, Cl 77499 (oxizi de fier).
Carbunele natural din lemn de esenta tare are calitati excelente in a elimina excesul de sebum si punctele negre, lasand porii din jurul nasului curati si mai putin vizibili, in timp ce cenusa vulcanica ajuta la indepartarea celulelor moarte.

Puteti gasi detalii despre mastile Montagne Jeunesse aici sau pe pagina lor de facebook, iar pretul este in jur de 7-9 RON si le puteti gasi in hiper/supermarket-uri gen Kaufland, Cora, Carrefour etc.

Voi ati incercat acesti plasturi? V-au placut/ V-ar tenta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu