Persoane interesate

marți, 10 iulie 2012

Picioare sanatoase si frumoase cu Titania

V-am povestit aici despre cateva dintre produsele Titania testate de mine si pe care cu siguranta voi continua sa le folosesc. 
Azi va voi povesti despre crema pentru calcaie crapate, aplicata dupa ce 'terenul' este pregatit, si anume inmuiat picioare, aplicat crema exfolianta (update: am aplicat si pe gambe, deci sunt gata pentru gel) si la nevoie curatat cu piatra ponce pe calcaie. 
Crema pentru calcaie crapate asigura ingrijire intensiva pentru pielea uscata, crapata si aspra a picioarelor dvs. Contine lanolina pentru hidratare si un complex de ingrediente active: bisabolol pentru calmare, extract de castane pentru fortificare, mentol racoritor si camfor. Pantenolul mentine nivelul echilibrat al umezelii. Contine uree hidratanta.  
IngredienteAQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, CETEARYL ALCOHOL, PETROLATUM, UREA, LANOLIN, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM LACTATE, CERA ALBA, MENTHOL, CAMPHOR, BISABOLOL, AESCULUS HIPPOCASTANUM SEED EXTRACT, GLYCERIN, SODIUM CETEARYL SULFATE, TOCOPHEROL, LACTIC ACID, PHENOXYETHANOL, METYLPARABEN, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID,  BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, SORBIC ACID, PARFUM.

Ale mele calcaie nu sunt chiar dezastru, dar nici fine ca de bebelus. De ce? Vara torn destul de des apa pe ele, sa ma mai racoresc, sa scap de praf, iar seara au parte de cate o masca cu namol. Ultima parte e o mica gluma, nu e vorba de vreun rasfat cosmetic, dar sportul meu de vara este irigarea gradinii, adica galeti de apa carate si distribuite, deci ma ud pe picioare si folosesc slapi, deci ajung pana la urma cu o mica masca de noroi ... iarasi, se adauga apa, iar picioarele au de suferit dupa acest ... tratament. Nu le-am neglijat si am folosit mai mereu crema, doar ca o aplicare seara nu rezolva complet problema. Asadar, atunci cand am primit crema Titania pentru calcaie crapate nu le aveam chiar asa :)
dar destul de uscate si usor aspre. Tratamentul actual include exfolierea cu crema Titania pe baza de coaja de nuca, curatare cu piatra ponce mai mult pe partea intarita de pe calcaie, apoi hidratare cu crema pentru calcaie crapate. Am primit produsele acum aproape o saptamana si rezultatele sunt vizibile, calcaiele sunt mai catifelate si vizibil mai hidratate, in ciuda 'tratamentului' meu suplimentar. Acestea sunt efectele dupa aproape o saptamana si nu am consumat prea mult, asa ca imi va ajunge pentru o perioada.
Nu pot sa spun ce efect sau cat de rapid da rezultate pe calcaie foarte crapate (dar ale surorii mele arata mai rau decat ale mele, poate o supun unui experiment :) 
Mie imi place si sunt multumita de rezultatele de pana acum.

Voi ce parere aveti despre aceasta crema?  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu