Persoane interesate

luni, 30 iulie 2012

Review lapte de corp cu Aloe Vera Ciel d'Azur

Am primit acum ceva timp cateva produse de la biorigine in urma unui giveaway gazduit de Alina si azi va voi povesti un pic despre laptele de corp cu aloe vera Ciel d'Azur, un produs fabricat in Franta care se lauda cu 98.81% ingrediente de origine naturala si 32,20% din agricultura biologica.
Ingrediente: aqua, *Aloe barbadensis leaf extract, isopropyl myristate, glycerin, Cera alba, cetearyl alcohol, cetearyl glucoside, *Elaeis guineesis oil, stearic acid, benzyl alcohol, cetyl alcohol, dehydroacetic acid, *Helianthus annuus seed oil, potassium hydroxide, oleyl alcohol, *Prunus amygdalus dulcis oil, Xanthan gum, Tocopherol, potassium sorbate, ascorbic acid.
*ingrediente derivate din agricultura biologica

Prezentarea produsului:
Hidratant, protector si revitalizant.
Acest lapte de corp asociaza proprietatile hidratante, astringente si de reimprospatare ale plantei Aloe Vera cu calitatile nutritive ale uleiului de migdale dulci bio si ale cerii de albine. Respecta pH-ul  pielii si protejeaza filmul lipidic natural al epidermei. Se aplica dupa baie prin masaj usor al corpului.

Sa incep cu aspectele superficiale: 
- are o textura usoara 
- are culoarea alba 
- are un miros natural, nu chiar placut, dar nu ma deranjeaza si ma bucur ca nu are parfum in lista de ingrediente. 
Este destul de consistent pentru un lapte de corp, seamana mai mult cu o crema usoara si trebuie aplicat cu un masaj destul de insistent pentru a intra in piele. Consistenta m-a determinat sa dozez cu mai multa grija pentru ca nu am nevoie de prea mult odata si imi va ajunge pentru ceva timp, mai ales ca nu aplic zilnic, ci ocazional. Eu nu simt nevoia sa aplic pe tot corpul si aplic in zonele care cer mai multa hidratare - coate, genunchi si picioare - si a fost foarte util si placut dupa epilat, calmand orice iritatie. Este foarte hidratant si e perfect pentru mine si pentru maini (doar asa aplic, deci nu mai am nevoie de crema de maini) si pentru calcaie (am crema speciala, dar cum am pus prea mult in mana am aplicat si pe calcaie cu efecte hidratante si emoliente). 
Imi place si vi-l recomand. 
Am primit cu aceeasi ocazie o crema de fata cu trandafiri si rodie despre care va voi vorbi mai tarziu pentru ca nu am desfacut-o inca - trebuie sa ma abtin pana termin cele incepute, altfel risc sa expire toate :)
Voi reveni insa in curand cu surprizele pe care le-am gasit alaturi de cele 2 produse, 3 mostre de creme - aici nu m-am putut abtine si despre ele va promit cateva impresii saptamana aceasta.



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu