Persoane interesate

duminică, 8 iulie 2012

Titania - pentru picioare curate si frumoase

V-am spus zilele trecute ca am primit de la Apollo Mod Distribution un colet cu produse Titania pentru testare si uite ce bunatati sunt acolo:
si anume: pila pentru unghii, gel racoritor, crema exfolianta si crema pentru calcaie crapate

Ca sa incep cu accesoriile, cei de la Titania m-au surprins cu pila de unghii si anume Pila safir de unghii Solingen cu maner de plastic prevazut cu instrument  pentru impingerea cuticulelor si acoperita cu un strat ultrafin de micro-pudra de safir. Are 2 fete, una cu suprafata aspra si una cu suprafata fina, asigurand un tratament delicat al unghiilor. Nu rupe si nu exfoliaza unghiile.
Chiar este foarte fina si pentru ca lucreaza foarte usor si frumos, mi-am pilit unghiile chiar mai mult decat de obicei si acum le am foarte scurte. Imi place instrumentul de impins cuticulele (capatul manerului de plastic) - foarte eficient si nedureros. Nu sunt obisnuita cu o pila atat de lunga si cum e si flexibila, trebuie sa fiu atenta sa nu apas prea tare - duce la accidente :)
Ma amuza avertismentul de la finalul etichetei: "Calitatea produsului difera in functie de modul de folosire individual" - Pila e din otel Solingen cu particule de safir (deci durabila, dar depinde de utilizator :)



Referitor la curatarea calcaielor, va povestesc pe scurt despre Piatra ponce antimicrobiana (nu e in poza, o aveam inainte de a primi acest pachet si era deja folosita :)
Indicatii: curata eficient stratul de celule moarte; se poate folosi pe calcaie sau pe maini
Precautii (din experienta personala): e usoara si fina si da impresia ca nu ar face mare lucru - eu am insistat cam mult prima data cand am folosit-o si m-au cam durut calcaiele acolo unde a indepartat mai mult decat era necesar; calcaiele raman curate si sunt gata pentru cremuit; am folosit-o si pe maini, dar foarte rar - nu pentru piele ingrosata, cat pentru a indeparta niste pete fara a folosit inalbitor (urasc mirosul de clor) - aveam pete verzui de la rosii si am frecat usor cu aceasta piatra si am scapat de pete - hidratare si gata :)

Curatarea include exfolierea si cei de la Titania au inclus in portofoliul lor Crema exfolianta pe baza de coaja de nuca - indeparteaza  in mod delicat pielea aspra de pe talpa, gambe si coate. Uleiul de crusin lasa pielea moale si ii reda supletea. Extractul de castane, allontion si glicerina vitalizeaza si regenereaza pielea si ii ofera hidratarea necesara.
Eu am folosit-o pentru talpi si ousoarele picioarelor, nu am incercat inca pe gambe sau coate; particulele exfoliante sunt perceptibile si curata delicat; pielea ramane fina, iar ingredientele hidratante impiedica uscarea pielii; oricum, din obisnuita, aplic crema dupa curatare. Imi place si voi extinde domeniul de aplicare si pe gambe si coate, macar o data pe saptamana.

Mi se pare foarte inspirat sloganul celor de la Titania - "Picioarele tale vor fi vedete pe plaja in aceasta vara" pentru ca aceasta gama de produse asigura ingrijirea completa a picioarelor - curatare, exfoliere, hidratare cu elemente specifice - piatra asigura protectie antimicrobiana, crema exfolianta asigura un peeling delicat, cremele asigura hidratare si ingrijire specifica, iar gelul racoritor ofera o racorire binevenita in aceste zile toride si relaxeaza picioarel obosite.

In curand va voi vorbi si despre crema pentru calcaie crapate si gelul racoritor.

Mai multe detalii despre gama de produse Titania gasiti aici sau pe pagina de facebook Titania, iar produsele pot fi cumparate din super/hipermarketuri precum Carrefour, Kaufland, Cora etc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu