Persoane interesate

sâmbătă, 25 august 2012

Azi e o zi buna ...

... ceea ce va doresc si voua :)
Nu am mai scris de cateva zile ... cazutam in butoiul cu melancolie/ nu-am-chef/this-sucks & shit-happens etc. - am avut o zi agricola, una partial cosmetica cu pregatirea surorii mele si in rest m-am simtit aiurea, relaxat cu carti, filme si seriale, deci ... lipsa. 
(Hapi, terminat de vizionat Alba-ca-zapada, varianta de groaza - interesant, nu prea sunt eu fana Sigourney, dar de jucat joaca bine, n-am ce zice; totusi cred ca voi ramane la varianta amuzanta cu Julia Roberts)
Vreau concediu si nu am, trebuie sa fac curatenie in camera mea (din aia cu razuit pereti, var si vopsele) si m-a luat deznadejdea - Ce fac eu cu toate hainele? Cum mut dulapurile? dar patul? dar eu unde dorm? si n-am chef si uite asa au trecut vreo 2 zile si chiar trebuie sa ma apuc de impachetat si golit dulapuri si ... n-am chef (am mai spus asta nu?) ... iar internetul a facut figuri in ultimele 3 zile si postarea aceasta a fost intrerupta de cateva ori, intre timp am mutat cateva genti de haine si mor de cald si durere de spate, deci ... pauze dese :))
Iar voi amesteca ganduri razlete, deci pregatiti-va de un mic haos 
... imi place mai mult lotiunea tonica Apidermin imbunatatita
Ingrediente: Aqua, Alcohol Denat, Royal Jelly, Pollen, Herbs Extract, Cholesterol, Boric Acid, Parfum 
(parfumul a ajuns la sfarsitul listei, iar ingredientele apicole au inaintat spre inceputul listei, deci in concentratie mai mare)
Aseara am aplicat cu entuziasm masca enzimatica Danielle Laroche de la La Duchesse (aplicata din cand in cand in ultimele 2 luni) 
... are ceva granulos prin ea, simt la aplicare, nu se intareste sa-mi stranga pielea (ceea ce imi place), dar la indepartare lasa tenul usor gras si adaug putin gel de curatare sa scap de senzatie. Nu-mi dau seama exact de efecte, probabil face ea ceva la nivel celular si voi continua s-o aplic ... daca nu de altceva, nu mi-a facut nimic rau, deci probabil face ceva bine :) Este produsa in Israel si are o lista lunga de ingrediente, aparatul meu nu e suficient de performant sa le surprinda clar (le copii la cerere, dar altfel ... )
Am trecut la crema de zi cu trandafir primita de la biorigine si imi place tare mult (miroase demential, iar tenul ramane mat intreaga zi si e ceva pe caldurile care au fost zilele acestea) - revin cu un review separat ca aici e prea haos.
Ce sa va mai spun? A, da ... am cedat tentatiei glitterului, din nefericire unul ieftin si prost, Chissa 153 - in sticluta arata super, cand pun pe unghie miroase ca otrava pentru gandacii de pe cartofi si arata aiurea ... parca e lipici, consistent si mat, am dat cu un lac incolor deasupra si a sclipit un pic, dar cred ca o sa ma rezum la admirat sticluta fara s-o mai deschid :)) 
In aceeasi ordine de idei ... mi-am nenorocit unghiile (inainte de Chissa, nu dau vina pe asta), se rup si nu plang eu ca nu am unghii lungi, dar se exfoliaza si le-am jupuit in grosime (sper ca se intelege - varfurile s-au desprins ca niste foi) - la mana dreapta arata dezastruos - asa ca le-am tratat aseara cu ulei de ricin si lamaie -  ma bine zis am incercat un tratament - lamaia taiata in 2, stoarsa pentru limonada (manual, nu la storcator :) - in fiecare jumatate am apoi turnat cateva picaturi de ulei de ricin si am tinut unghiile acolo cateva minute, planuiam 30 de minute, dar ... alt dezastru - suna telefonul, eu aveam casti in urechi si nimic la indemana cu ce sa sterg mainile - mi-am murdarit castile, mp3 playerul si telefonul - astea sigur nu aveau nevoie de o asemenea 'masca'. Cred ca ar trebui sa mai beau limonada :))
Daca tot recuperez pentru o saptamana de absenta, hai sa va arat rochitele cu care nu m-am dus la nunta de azi :))
(chestia portocalie pusa colo pentru contrast e esarfa cu care ma joc eu la DIY-ul ala de demult 

si uite si un fel de DIY (e prins doar cu o agrafa sub bratul drept) ... nu iese de fiecare data la fel si nici prea stralucite pozele, dar ca idee ... daca tot m-am apucat de modit si pozat :))

... si ca sa fie 'de toate' in postarea asta, hai sa fac reclama si la un concurs cu carte - uite aici puteti castiga un roman de Clive Cussler oferit de Libris la aniversarea blogului lui Cristian, si anume Gheata de foc (pentru fanii Cussler, acest volum este din seria Numa cu Kurt Austin) - eu am citit romanul si vi-l recomand cu caldura.
Si cu asta gata, trebuie sa ies la treburi, azi iar am pierdut timpul aiurea :)
Weekend placut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu