Persoane interesate

marți, 7 august 2012

Blog in renovare :)

Incerc sa fac niste schimbari - scuzati haosul, incerc sa nimeresc culori si setari placute ... sper ... incepe sa-mi para rau dupa galaxiile mele .. nu le mai gasesc acu ... no turning back now ... daca nimeriti acum pe blog, nu va speriati ca se tot misca toate aiurea si daca va place / urati ceva, dati cu comentariul in mine acum ... or forever hold your peace :)

PS Va ramane asa ... purple ... deocamdata si eventual va pregatesc "100 words" din The Color Purple de Alice Walker sa inauguram schimbarea :))

... nu sunt chiar multumita, dar n-am gasit mai nimic pe acolo care sa-mi placa, galaxiile au disparut sau nu le-am mai gasit eu ... asta e ... daca aveti critici, sugestii, maini de ajutor (nu palme, va rog) - PLEASE, comment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu