Persoane interesate

miercuri, 8 august 2012

I had fun today

... sau asa mai pe romaneste, am ras azi ... asa, cu lacrimi si durere de stomac (Hapi, tu esti vinovata, explorez arhiva ta :)
Ce am mai facut? mai nimic ... am editat de vreo 2 ori tag-ul ala cu multe intrebari ... s-au mai adaugat 2 seturi (wanna see? - click here - azi am fost mai ... spirituala :)
.. m-am gandit ca ar trebui sa ma apuc de traducere ... dar acu' ma doare burta de ras (sau de la ceapa din salata?) si mi-e greu sa stau drepti pe scaun ... las pe maine (va zisei ei acolo in tag ca aman mereu si-apoi plang de disperare :)
... retrospectiv - am aplicat sfatul Sakurei si mi-am facut maceratul ala rece de busuioc ... si daca tot eram in gradina, pusei si cimbru - am baut asa vreo 6-7 guri ... clatit fata ... a mai ramas, asa ca mai clatit inca o data fata ceva mai tarziu ca tot imi era cald ... nu fu chiar racoritor ... oare trebuia sa pun cana cu apa in frigider? ... neh,  lasa ca-i bine si asa ... de efecte, nu stiu ce sa va spun, cred ca e cu utilizare pe termen lung ...
... m-am uitat la Continuum (serial SF) - like 
... cugetat nitel la 'chemarea' mea de blogger  si daca 'renovarea' asta n-ar trebui s-o aplic si la subiectul postarilor ... cine-s eu sa critic produse cosmetice si pe cine intereseaza parerea mea total neavizata despre diverse produse? ... hmm, poate asa, sa va spun ce mult imi place mirosul untului de corp Thai Spa cu avocado ... ce frumos miroase parfumul meu preferat de care n-a auzit nimeni (Hana-Bi, Spring) mai am putin si a expirat ... dau prin camera cand ma prinde melancolia ... 
... povesteam cu Iulia despre un referendum aici pe blog (nu mai zicem sondaj, ca e mai de actualitate "The R-word" si ca s-o luam dupa model (si anume o insiruire fara noima de actiuni 'geniale') prima data vom intreba: cati dintre voi s-ar prezenta ici-sa la consultarea demo(blogo)cratica? Dupa inchiderea 'urnelor' constatam ca nu s-a atins cvorumul si trecem la numarat 'vii' si 'mortii' adica cine mai sufla pe aici cate un comentariu si cine nu (iar incep cu parantezele - oare cate persoane vor 'muri' pe meterezele recesamantului sa le iasa listele cum vor? iertati, de obicei tin departe politica, dar m-a enervat sora mea ... s-a revoltat dupa vreo saptamana de la ziua fatidica ... cum ca "de ce n-ai fost sa votezi?" si m-a luat asa, tare, la patriotism si spirit civic) 
(ultimul paragraf fu o gluma si nu se va mai pomeni "the R-word" aici pe blog)

Gata, va las ... pun un Leverage si ... ia te uita (mea culpa, iar politica), de cand scriu eu aici s-a gasit piatra filozofala 'in speta' si anume paragraful pierdut al CCR si au renuntat la recesamant (another R-word ... de acu' de incurcam) - mie imi pare rau, pe noi nu prea ne viziteaza primarul sa vada daca mai traim ...

the end

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu