Persoane interesate

luni, 6 august 2012

iritata


... cam asa am fost ieri ... a trebuit sa ma trezesc de dimineata pentru ca nu terminasem o lucrare si eram obosita, iritata si un pic prost dispusa si ... ce ideea fantastica imi vine mie - hai sa-mi pun pe fata niste petale de crin din alea macerate in ulei, doar-doar s-o albi fata mea si-oi scapa de petele alea nesuferite. Mai facusem asta, v-am mai povestit de incercarile mele homemade si totul a mers ... bine - nu disparuse nimic de pe fata mea, dar nici nu aparuse nimic - a good deal, if not great - ma gandeam ca efectul 'vanish' vine dupa ce aplic 'tratamentul' cu ceva mai multa consecventa.
Deci, scot petalele din borcan, ma chinui si intind pe fiecare pe fata, nu am avut rabdare chiar pe toate fata, dar asa, pe centru era bine acoperita, cat sa tratez zonele critice ... pun telefonul sa sune peste 15 minute si ma intind in pat, relaxare totala caci mp3 playerul era la incarcat cu urmatoarea carte ... suna telefonul ... done ... iau oglinda si incep sa scot petalele una cate una de pe fata si le aplic pe verso pe zona decolteului ... nu trec 5 minute si simt ca ma arde fata ... ma uit in oglinda - eram rosie ... dar asa cu model ca atunci cand iei o palma zdravana si se vad distinct urmele degetelor - se vedeau contururile petalelor, ma ustura si simteam ca iese foc din fata mea ... repede deschid laptopul (se incarcase cartea mea si il pusesem la 'dormit') si citesc repede care din cremele alea de care v-am vorbit zilele trecute era pentru piele iritata (ca sa vedeti ce memorie la mine, ce bine ca-mi cunosc propriul blog :) ... repede la frigider, iau crema cu miere si lavanda (nu va spun ce bine se simtea crema aceea racoroasa pe fata mea) ... mai bine le aduc pe toate ... mai citesc acolo cum e cu balsamul acela cu trandafiri si disperata pun si de acolo un pic ... sa fie ... si cum picam de somn, nani ... asa vreo 2 ore zbuciumate si nu prea odihnitoare ... caldura mare ... in sfarsit, ma ridic din pat caci trecuse de amiaza si merg s-o intreb pe mama ce vrea sa manance - "nimic"  ... si eu aveam in minte acelasi menu, deci ma intorc in camera mea si constat fericita ca sunt palida, disparuse toate roseata mea ... merg afara sa schimb apa de la pasari si ma ia o caldura si-o transpiratie si in gandul meu "sa vezi ca se supara fata de la soare acu' si simteam brobonele de transpiratie pe fata si mergeam cu capul in jos sa nu ma vada soarele ... terminat repede cu treburile alea si n-am mai iesit din casa pana seara,  ... Oh, crappy day ... (pe melodia de la "Oh, happy day ...") ... si am incheiat ziua cu o limonada minunata si un maraton de filme - "You Got Served" (street dance cat cuprinde) si "Every Day" - Helen Hunt is getting old, but I still like her si surpriza pentru mine - imi place Liev Schreiber (din "Salt" nici nu mi-l amintesc, probabil pentru ca Angelina ia fata tot filmul :) ... apoi a urmat un episod din "Covert Affairs" (imi pare un spin-off diluat la "Alias" ... sa treaca timpul) si am incercat un episod din "Jane by Design" dar a pierdut sunetul pe la jumatate si am renuntat ... asa ca am inchis laptopul (tuna si fulgera afara) si m-am cufundat intr-o carte de Nora Roberts (btw, are o trilogie cu vampiri - ce surpriza - astept sa vad cum e, daca va intereseaza, va spun si voua) 
Si-am incalecat pe-o sa (... stai asa, de unde sa? ca nu am cal) si v-am spus cum a fost duminica mea. 
:))
Si veni ziua de luni, asa ca va doresc o saptamana buna, fara crappy days si cu o boare de racoare, ca simt ca ma topesc acu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu