Persoane interesate

vineri, 23 noiembrie 2012

A innebunit lupul

... asta mi-a venit in minte de cand cu isteria "Black Friday"
Nici nu mai stiu la ce era reclama, dar expresia mi-a ramas intiparita in minte: reducerile sunt tentante si au ca efect un cont/portofel gol.
Ce m-a tentat pe mine? M-au atras multe si am pierdut ore intregi studiind ofertele de pe diverse site-uri. 
Deocamdata 'butonarea' asta a rezultat intr-o comanda pe triodeluxe de unde mi-am luat un sampon si un balsam Anian si 2 creme de la produse naturiste, una cu galbenele si alta cu arnica. Produse din gamele Anian sau Goji&Rodie despre care am citit numeroase review-uri pozitive se gasesc la reduceri. Trageti o privire!
O alta comanda am dat la Walmark - au reduceri de 20-30-50% la unele produse si am prins un pachet de Artrostop redus cu 30% pentru mama. Stiti poza aceea care circula pe FB cu mesajul "Nu am nevoie de toate prostiile astea ... dar era la reducere" - mai avea pastile din astea, dar ... azi sunt la reducere :)
Ah, si mi-am luat aragaz de la Domo (site-ul merge ingrozitor azi, eu am dat ieri comanda :)
Pe emag am intrat sa caut ceva pentru fratele meu si s-a blocat de atatea ori de m-am saturat - din cate am vazut au reduceri mari, multe produse s-au si terminat, deci inteleg de ce e traficul mare si se tot blocheaza.
Inca mai caut ceva de incaltat si tot compar preturi, calitate, modele pe diverse site-uri de vad in fata ochilor doar cizme si ghete. 
Va recomand o vizita pe librariile virtuale - la Libris au de exemplu reduceri de pana la 85%!!!
Gasiti aici link-uri pentru magazinele care au intrat in cursa reducerilor, inclusiv 5 librarii, magazine de jucarii, IT, incaltaminte, cosmetice etc.

Spor la cumparaturi avantajoase si o vinere vesela!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu