Persoane interesate

joi, 27 decembrie 2012

TAG: Astept 2013 pentru ca ...

Hai sa trec repede peste Craciun, ca tot s-a terminat (nu sunt chiar un Grinch, dar m-am saturat de "ce ti-a adus Mosul?" si "care a fost cel mai frumos Craciun?")
Scuze Iulia, am promis ca fac tagul acela cu Craciunul de azi/ieri, dar nu am mai ajuns si nici nu as avea cine stie ce povesti vesele de impartasit: mergeam cu colinda, acum nu mai merg; primeam cadouri, ca doar eram copil si credeam in Mosul ... etc.) - a bit depressed & depressing, sorry.
Al meu Craciun nu a fost cine stie ce vesel - musafiri nu prea, adica au fost 6 copii cu colinda, apoi fratele si nepotul mai spre seara (nu-i numar la colindatori, pentru ca doar au spus de vreo doua ori "Deschide usa, crestine ..." si le-am deschis-o repede :) 
Am avut o traducere de terminat, deci am mancat cate ceva si am stat la laptop; azi noapte nu am dormit prea mult pentru ca trebuia sa termin, asa ca azi am recuperat la somn si ... cam atat. 
Acum admiram ofertele de pe iherb si radeam singura de niste suplimente cu acid hialuronic extras din creasta cocosului. 
Reactia 1: pai si de ce nu-i dau mamei sa manance creasta, maine avem programate 1-2 executii? (probabil nu are efect fiarta :) 
Reactia 2: deci de asta e catelusa mea asa de ... vesela si "saritoare" (ea haleste capurile - uite cu ce povesti ciudate va intretin in seara asta :D

Mai bine trec la ceva mai vesel si va trimit la Hapi sa cititi tag-ul ei (instant smile) 
 
1. Aștept 2013 pentru că:
Nu prea il astept (daca ii dau 'ignore' scap?) 
An nou = bine ati venit in anul fiscal 2013 - situatii, declaratii, hartii diverse, impozite, contributii - ce asteptari realiste am, nu? Latura mea optimista e sub zapada, sper ca-si va reveni dupa Revelion :)
2. La anul m-aș muta o lună în………pentru că:
oriunde, doar sa schimb peisajul :D
extraoptiune: mi-ar placea sa revad Konstanz-ul, asa ca voi combina raspunsul asta cu cel cu luna preferata, si aleg un iunie insorit in Germania :)
3. 2013 ar putea fi diferit pentru că:
Ponta 2 nu-i ca Ponta 1 ... si-o vom duce si mai bine
4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că:
Mi-am pierdut un pic rabdarea, dar nu fu grav - avem o politica buna pe aici: ne certam pe rand si ne trece repede :D
5. Sunt dezamăgit/ă de produsul ……..pentru că:
Era sa trec peste intrebarea asta ... hmm, nu-mi vine nimic in minte ... gata am gasit: crema cu arnica de pe triodeluxe - e tare, consistenta, intra mai greu in maini si lasa pelicula (deci mai greu de folosit pentru mine, mereu cu mainile pe taste :)
6. Aș mai retrăi luna…….din acest an pentru că:
iunie ... parca imi amintesc ca a fost bine si frumos atunci (imi place vara pe la inceput, nu aia torida)
7. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că:
M-a amuzat rapunsul lui Hapi pentru ca anul asta a 'rasarit' in sfarsit si maseaua mea de minte (se tot straduia si ma chinuia de ceva timp) - bine, a ajutat-o dna doctor cu bisturiul nitel, gingia mea voia sa tina toata intelepciunea acoperita :)
8. Gratis, în clinica unui estetician as încerca intervenția … pentru că:
Nici una - nu ca as fi perfecta, dar evit bisturiu, doctori, seringi si medicamente cat pot (in ordinea aceasta)
9. As face schimb de job cu…..pentru că:
Exista 'cititor' ca profesie? - adica sa ma plateasca sa citesc si atat, eventual un "imi place" ... ''ah, nu prea" :D
10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că:
Nu, fara rezolutii, liste si planuri pe termen lung - la mine e ... maine, saptamana asta - fara planuri anuale/cincinale etc. 
De ce? (v-am spus ca optimismul e inghetat, nu?)
Se intampla atatea dezastre (si nu ma refer la apocalipsele anuntate) si nimeni nu stie cat mai este pana la final, ce rost are sa planific pentru 5 ani? In plus, planurile sunt adeseori date peste cap (risc dezamagiri), dorintele mele nu prea se indeplinesc, asa ca am invatat sa nu-mi doresc si sunt intotdeauna surprinsa cand se intampla ceva bun. 

Daca v-a placut, poate imi spuneti si raspunsurile voastre intr-un comentariu sau puteti sa-l preluati! 

Asadar, va doresc un 2013 bun si plin de impliniri si sa ne auzim cu bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu