Persoane interesate

vineri, 8 martie 2013

martisoare, farafastacuri ...

Nu v-am aratat ce am primit de martisor fiindca ca nu am avut timp ... chef ... si nici nu e cine stie ce.
Noi am avut o perioada de aspiratii handmade in care confectionam martisoare (eu si sor'mea) din pene, scoici si ... orice ne trecea prin cap. Mai nou m-a prins pe mine 'microbul' crosetatului, adica ma uit la poze cu diverse farafastacuri ... nu sunt deloc talentata cu crosetul in mana, desi tare mi-ar placea, in imaginatie toate ies frumoase. Asa ca o tot indemn pe sor'mea, o coplesesc cu poze gasite pe internet si acum de 1 martie a mesterit sa faca martisoare pentru noi. Cam astea le-am primit:   



Bratara chiar am purtat-o, florica rosie chiar a iesit frumoasa, cea alba  ... asa-si-asa, iar brosa portocalie e chiar interesanta, poza nu a iesit cum trebuie; rotita din macrame este prototip - ne-a placut colierul asta gasit pe net 
doar ca eu ma gandeam sa simplific modelul doar la primul rand de acolo ... imi imaginez panglicuta pentru legat la spate ... poate niste pietricele intre rotitele de macrame sa-i dea un pic de stralucire ... in imaginatie merge (ma indeamna sor'mea sa-mi cumpar croset :( ...sigur ar duce la destramarea tuturor viselor. 
Si ca tot v-am spus c-am mancat azi ciocolata,

am mai 'pacatuit' cu una (trecut de 10.30 pm - bad girl :) si va spun un 'noapte buna' dulce si mentolat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu