Persoane interesate

marți, 23 aprilie 2013

Ganduri de marti ...

Este o superstitie cu martea si 3 ceasuri rele ... tampenii, dar uite ca mi-a venit in minte incercand sa gasesc un titlu.
Azi am primit premiul castigat la Katynel si m-am dus sa-l iau de la fratele meu - uite-l ce verde e - e gata de sezonul primavara-vara cu aroma lui fructata si racoritoare (l-am pozat in ramurele inverzite de Palma-Maicii-Domnului sa vedeti ca e verde si la mine in nordul cel intarziat)
Asta a fost partea buna a zilei de azi.

Si daca tot mi-am facut drum m-am gandit sa testez papucii primiti de la Zorile Store despre care v-am povestit aici si pe care nu apucasem sa-i port decat un pic prin fata oglinzii incercand sa-i asortez. 
Azi a inceput pentru mine primavara, adica prima mea iesire cu sandale si ... a fost dureroasa - am facut cate o pereche de basici la fiecare picior care s-au spart pana sa ajung acasa - durere, abia am ajuns. 
Voi scrie o postare separata ca review un pic mai tarziu, le mai dau o sansa ca 'papuci de cumparaturi', adica pentru ocaziile cand merg cu fratele meu cu masina la oras, fara a-i supune la drum pietruit de tara ... poate soselele Botosaniului vor fi mai bune pentru o testare :)
Acum ma gandesc cu groaza la ziua de maine - s-a amanat vizita la doctor de luni pana maine ... sau poimaine si ... oh, Doamne cum voi baga eu picioarele in orice fel de papuci :((
Gata cu jelitul, trebuie sa ma intorc la traducerea mea.

P.S.  Filmul pe care vi l-am recomandat dimineata chiar e simpatic, l-am vazut in pauza de pranz :-)

Ziua voastra cum a fost?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu